Divu statņu pacēlājs Clearfloor ar elektromagnētisko atbrīvošanu, 4t, 380V PULI

Divu statņu pacēlājs Clearfloor ar elektromagnētisko atbrīvošanu, 4t, 380V PULI
Noklikšķiniet uz attēla, lai atvērtu galeriju
  • Ražotājs: PULI
  • Modelis: PL40EF380V
  • Pieejamība: 2-3 dienas
  • 2 519.00€
  • Bez PVN: 2 081.82€
- +


Celtspēja 4,0 t
Elektromagnētiskā atbrīvošana ar sinhronizāciju augšpusē ("Clear floor")
Pacelšanas augstums 1900 (+45) mm
Maksimālā augstuma ierobežojuma slēdzis
Minimālais augstums 100 mm
Īsas taisnas rokas garums 570 - 1120 mm (2 posmi)
Garas taisnas rokas garums 920 - 1515 mm (3 posmi)
Gumijas paliktņi tiek ievietoti un pieskrūvēti (ir iespēja izmantot garās piedurknes)
Rāmja augstums x platums 3906 x 2560 mm
Pacelšanās/nolaišanas laiks 35/30 s
Motora jauda 3,0 kW, 380 V
Eļļas tilpums 12 l
Svars 700 kg
CE atbilstība
12 mēnešu garantija

Атрибуты продукта
66|Capacity Electromagnetic release with synchronization at the top ("Clear floor")
66|Frame inner height x width 3906 x 2560 mm
66|Guarantee 12 month
66|Lifting height (+ pads extension) 1900 (+45) mm
66|Long arm length 920 - 1515 mm (3 stages), straight
66|Min height (+ pads extension) 100 mm
66|Motor 3.0 kW / 380 V / 3 Ph
66|Rise / Drop time 35 / 30 s
66|Rubber pads Inserted and screwed (possibility to use long sleeve)
66|Short arm length 570 - 1120 mm (2 stages), straight
66|Weight 700 kg
CE conformity Да
Производитель PULI

Uzrakstīt atsauksmi

Piezīme: HTML apzīmējumi neatbalstās! Izmantojiet parastu tekstu.
    Slikti           Labi

Rekomendējamās preces

Nepieciešamās

Nepieciešamās sīkdatnes ir ļoti svarīgas tīmekļa vietnes pamatfunkcijām, un bez tām tīmekļa vietne nedarbosies paredzētajā veidā.Šīs sīkdatnes neuzkrāj nekādus personiski identificējamus datus.

Analītika

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietni. Šīs sīkdatnes palīdz iegūt informāciju par apmeklētāju skaitu, atteikumu īpatsvaru, datplūsmas avotiem u. c.

Reklāma

Reklāmu sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņas efektivitāti.