Elektriskais ķēdes zāģis 2200W WORCRAFT

Elektriskais ķēdes zāģis 2200W WORCRAFT
Noklikšķiniet uz attēla, lai atvērtu galeriju
  • Ražotājs: WORCRAFT
  • Modelis: GC2216E
  • Pieejamība: Pieejams
  • 75.05€
  • Bez PVN: 62.02€
- +


Tagi: Elektriskais ķēdes zāģis 2200W WORCRAFT, GC2216E, Elektriskie ķēdes zāģi

Ērts, efektīvs instruments malkas zāģēšanai, krūmāju retināšanai un mazu koku zāģēšanai
Ķēdi var nospriegot un mainīt bez instrumentiem
Labai jaudas pārvadei un ilgam kalpošanas laikam ir kvalitatīvs, izturīgs metāla zobrats
Aizsardzība pret atsitienu ar tūlītēju mehānisko ķēdes bremzi nekavējoties apturēs ķēdi, ja tā pēkšņi paceļas atpakaļ
Liels logs ļauj ērti pārbaudīt, cik daudz eļļas ir automātiskās ķēdes eļļošanas sistēmas eļļas tvertnē
Lielā uzpildes atvere ar ātro aizdari nodrošina vieglu eļļas uzpildīšanu
Izturīga metāla spīļu atdura nodrošina drošu vadāmību, kā arī kalpo kā pagrieziena punkts horizontālu stumbru zāģēšanā
Sprieguma mazināšanas klipsis aizsargā strāvas kabeli
Nominālais spriegums 220 - 240 V, 50/60 Hz
Ieejas jauda 2200 W
Ķēdes ātrums 13,5 m/s
Stieņa garums 406 mm (16 collas)
Maksimālais griešanas garums 395 mm
Ķēdes solis 9.52 mm
Ķēdes bloki 57 gab
Izolācijas klase II
Komplektā ietilpst: ķēdes zāģa mašīna, vadotne un stieņa aizsargs, zāģa ķēde, eļļas pudele
Izmēri 900 x 38 x 220 mm
Svars 5 kg

Атрибуты продукта
Производитель WORCRAFT

Uzrakstīt atsauksmi

Piezīme: HTML apzīmējumi neatbalstās! Izmantojiet parastu tekstu.
    Slikti           Labi

Rekomendējamās preces

Nepieciešamās

Nepieciešamās sīkdatnes ir ļoti svarīgas tīmekļa vietnes pamatfunkcijām, un bez tām tīmekļa vietne nedarbosies paredzētajā veidā.Šīs sīkdatnes neuzkrāj nekādus personiski identificējamus datus.

Analītika

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietni. Šīs sīkdatnes palīdz iegūt informāciju par apmeklētāju skaitu, atteikumu īpatsvaru, datplūsmas avotiem u. c.

Reklāma

Reklāmu sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņas efektivitāti.