Universāls izolācijas noņemšanas instruments ErgoStrip KNIPEX

Universāls izolācijas noņemšanas instruments ErgoStrip KNIPEX
Noklikšķiniet uz attēla, lai atvērtu galeriju
  • Ražotājs: KNIPEX
  • Modelis: 169501SB
  • Pieejamība: Pieejams
  • 42.99€
  • Bez PVN: 35.53€
- +


  • Stiepļu noņēmējs (169501SB)

Raksturlielumi:

  • Ātrai visu parasti izmantoto apaļo kabeļu (piem., NYM 3 x 1,5 mm² līdz 5 x 2,5 mm²), datu sakaru (piemēram, vītā pāra) un koaksiālie Inovatīvs,ergonomisks pistoles rokturis ērtai izolācijas griešanai, noņemšanai un gareniskajai griešanai.
  • Vadu ar šķērsgriezumu 0,2 / 0,3 / 0,8 / 1,5 / 2,5 / 4 mm²
  • Ērts atsevišķu vadītāju izvietošanaatdalīšanas profilos, pateicoties pozicionēšanas barjerām
  • Ar atvēršanas atsperi un atvēršanas slēdzeni
  • Atvēršanas mehānisms, kas atvieglo koaksiālo un telekomunikāciju kabeļu ievietošanu instrumentā
  • Multi- komponentu dizains ar mīkstu plastmasas zonu nodrošina ērtu darbību un drošu saķeri
  • Stabils ar stikla šķiedru pastiprināts plastmasas korpuss

Specifikācijas:

  • Darba diapazons Ø 8,0-13,0 mm
  • Atdalīšanas diapazons apaļajiem vadiem 8 - 13 Ø mm
  • Noņemšanas diapazons daudzdzīslu kabeļiem 0,2 - 4,0 mm² 
  • Noņemšanas diapazons CAT 5 - 7, vītā pāra (UTP / STP)telekomunikāciju kabeļiem
  • Atdalīšanas diapazons koaksiālajiem kabeļiem 4,8 - 7,5 Ø mm
  • Garums 135 mm
  • Neto svars 74 g

Uzrakstīt atsauksmi

Piezīme: HTML apzīmējumi neatbalstās! Izmantojiet parastu tekstu.
    Slikti           Labi

Rekomendējamās preces

Nepieciešamās

Nepieciešamās sīkdatnes ir ļoti svarīgas tīmekļa vietnes pamatfunkcijām, un bez tām tīmekļa vietne nedarbosies paredzētajā veidā.Šīs sīkdatnes neuzkrāj nekādus personiski identificējamus datus.

Analītika

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietni. Šīs sīkdatnes palīdz iegūt informāciju par apmeklētāju skaitu, atteikumu īpatsvaru, datplūsmas avotiem u. c.

Reklāma

Reklāmu sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņas efektivitāti.