Metināšanas iekārta MMA 160 Speedy, 140A, 230V Sherman

Metināšanas iekārta MMA 160 Speedy, 140A, 230V Sherman
Noklikšķiniet uz attēla, lai atvērtu galeriju
  • Ražotājs: Sherman
  • Modelis: 7812418
  • Pieejamība: 2-3 dienas
  • 84.00€
  • Bez PVN: 69.42€
- +


Barošanas spriegums:

AC 230V 50Hz

Metināšanas metodes:

MMA

Tehnoloģija:

IGBT

Metināšanas strāva:

140 A

Darba cikls:

60%

Spriegums bez slodzes:

56 V

Maks. pašreizējais patēriņš:

19 A

Maksimālais enerģijas patēriņš:

4.5 kVA

Metināšanas strāvas regulēšana:

vienmērīga

Aizsardzības pakāpe

IP21

Funkcijas:

Hot Start, Anti-Stick

Izmērs:

260 x 105 x 210 mm

Svars:

2,5 kg

Sherman MMA 160 Speedy metināšanas iekārta ir paredzēta retai lietošanai mājsaimniecībā. Tai ir 140A metināšanas strāva, kas ir pilnībā pietiekama metināšanai ar 3,2 mm elektrodiem. Metināšanas iekārtai ir Hot start un Anti Stick funkcijas.

Hot Start funkcija atvieglo loka aizdedzi. Funkcija iedarbina strāvas impulsu brīdī, kad elektrods saskaras ar sagatavi, tādējādi atvieglojot loka aizdegšanos.

Anti Stick funkcija novērš elektroda pielipšanu. Elektrods vairs nelīp un nekļūst sarkans, kā tas ir ar tradicionālajām ierīcēm.

Šai metināšanas iekārtai ir kompakti izmēri un visi nepieciešamie kabeļi. Vieglais svars atvieglo ierīces transportēšanu.

Komplektācija:

  • Pārnēsāšanas siksna
  • Elektrodu turētājs 1,9 m
  • Zemējuma kabelis 1,6 m
  • Maska
  • Āmurs

Uzrakstīt atsauksmi

Piezīme: HTML apzīmējumi neatbalstās! Izmantojiet parastu tekstu.
    Slikti           Labi

Nepieciešamās

Nepieciešamās sīkdatnes ir ļoti svarīgas tīmekļa vietnes pamatfunkcijām, un bez tām tīmekļa vietne nedarbosies paredzētajā veidā.Šīs sīkdatnes neuzkrāj nekādus personiski identificējamus datus.

Analītika

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietni. Šīs sīkdatnes palīdz iegūt informāciju par apmeklētāju skaitu, atteikumu īpatsvaru, datplūsmas avotiem u. c.

Reklāma

Reklāmu sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņas efektivitāti.