Metināšanas iekārta 230P AC/DC, TIG, 200A, 230V Sherman

Metināšanas iekārta 230P AC/DC, TIG, 200A, 230V Sherman
Noklikšķiniet uz attēla, lai atvērtu galeriju
  • Ražotājs: Sherman
  • Modelis: SDIGITTIG230P
  • Pieejamība: 2-3 dienas
  • 900.00€
  • Bez PVN: 743.80€
- +


Barošanas spriegums:

230V 50Hz

Metināšanas metodes:

TIG AC/DC, MMA

Funkcijas:

Digitālā vadība, HF, Arc Force, 2T/4T, strāvas palielināšana, strāvas kritums, impulss, elektrodu tīrīšanas funkcija

Tehnoloģija:

IGBT

Metināšanas strāva:

200A

Darba cikls:

35%

Spriegums bez slodzes:

76V

Maksimālais strāvas patēriņš:

19,8 A

Maksimālais enerģijas patēriņš:

4,2 kVA

Strāvas palielināšana:

0-15 s

Strāvas kritums:

0-15 s

Sākotnējā strāva:

10-200 A

Bāzes strāva:

10-200 A

Krātera strāva:

10-200 A

Pulss:

0,2-20 Hz

Impulsa ilgums:

1-99%

Maiņstrāvas frekvence:

20-150 Hz

Maiņstrāvas līdzsvars:

10-90%

Metināšanas strāvas regulēšana:

vienmērīga

Izmērs:

510 x 250 x 500 mm

Svars:

28 kg

Metināšanas iekārta DIGITIG 230P AC/DC ir jaunākās paaudzes iekārta, kas paredzēta profesionālai lietošanai, un tai ir lieliski tehniskie parametri. Metināšanas iekārta ir paredzēta tērauda, ​​titāna, alumīnija, magnija, vara un to sakausējumu metināšanai. Ierīcei ir pilnībā digitāla parametru regulēšana.

Komplektācija:

  • Metināšanas deglis Tecweld T-26/4m Ergo Digitec 2p
  • Zemējuma kabelis
  • Piederumu komplekts TIG 17/18/26

Uzrakstīt atsauksmi

Piezīme: HTML apzīmējumi neatbalstās! Izmantojiet parastu tekstu.
    Slikti           Labi

Nepieciešamās

Nepieciešamās sīkdatnes ir ļoti svarīgas tīmekļa vietnes pamatfunkcijām, un bez tām tīmekļa vietne nedarbosies paredzētajā veidā.Šīs sīkdatnes neuzkrāj nekādus personiski identificējamus datus.

Analītika

Analītiskās sīkdatnes tiek izmantotas, lai saprastu, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietni. Šīs sīkdatnes palīdz iegūt informāciju par apmeklētāju skaitu, atteikumu īpatsvaru, datplūsmas avotiem u. c.

Reklāma

Reklāmu sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu apmeklētājiem pielāgotas reklāmas, pamatojoties uz iepriekš apmeklētajām lapām, un analizētu reklāmas kampaņas efektivitāti.